Mazda Motor Belux werd op 4 december 2024 bekroond met de Zilveren Bora Award. De prijs werd toegekend voor de campagne “Curated by Marie Wynants”, die de synergie tussen talent en Mazda’s visie perfect illustreerde.
Foto: Mazda
In de zomer van 2023 lanceerde Mazda Motor Belux een reeks mediacampagnes, waaronder een televisiespot en een aftermovie. Deze waren gekoppeld aan een exclusief influencer-event in het Museum Dhondt-Dhaenens in Sint-Martens-Latem. Het evenement draaide rond fotografe Marie Wynants, die haar werk tentoonstelde met een prominente rol voor Mazda-voertuigen. Haar netwerk van influencers versterkte de impact van de campagne.
De campagne, ontwikkeld in samenwerking met agentschap MMBSY, wist professionals in de sector te overtuigen dankzij het succesvolle gebruik van een influencer-partnership. Dit leverde Mazda de Zilveren Bora Award op in de categorie “The use of Talent or Celebrity or Influencer Partnership”.
De Bora Awards worden jaarlijks uitgereikt door een vakjury en gelden als prestigieuze erkenning in de communicatiesector. Deze prijs onderstreept de sterkte van Mazda’s positionering en marketingstrategie.