De Citroën Ami heeft sinds het begin van het jaar niet minder dan 500 eenheden verkocht in België, met een marktaandeel van bijna 50% in het segment van de quadricycles. Het is de populairste quadricycle in België met 279 geregistreerde eenheden sinds het begin van het jaar, goed voor een marktaandeel van 49%. De Citroën Ami is een van de oplossingen in het elektrische offensief dat Citroën in 2020 lanceert. De Citroën Ami is een populair fenomeen in België en daarbuiten. Met de Ami biedt Citroën een antwoord op de uitdagingen van de stedelijke mobiliteit, die meer dan ooit centraal staan in de bekommernissen en verwachtingen van de stadsbewoners. Ami is een individuele mobiliteitsoplossing die mensen in staat stelt zich veilig te verplaatsen in een gesloten, 100% elektrisch voertuig dat voor iedereen toegankelijk is.

 

De Ami-familie is ook uitgebreid met de komst van de nutsversie, My Ami Cargo, een innovatieve economische oplossing op de markt, elektrisch, ultracompact en ontworpen om te voldoen aan de nieuwe behoeften van professionals, van de levering van kleine pakjes over korte afstanden in stedelijke gebieden tot verplaatsingen binnen de vestiging.

 

Het succes van de Citroën Ami hangt ook samen met een heel nieuw ecosysteem dat speciaal voor de Ami werd ontwikkeld, te beginnen met zijn digitale aankooptraject dat de consument van de ontdekking naar de online aankoop brengt, via de levering aan huis of via nieuwe distributiekanalen, naast de deelnemende Citroën concessiehouders, zoals geselecteerde Fnac winkels.

Door Patrick

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.